Enllaços

MUSEU MUNICIPAL DE MOLINS DE REI

A més de venir a visitar el Museu també podeu consultar el seu web tot clicant a la imatge o copiant aquesta adreça:

Per qualsevol altre dubte contacteu amb el Museu Municipal de Molins de Rei.

C. Pintor Fortuny, 55

08750 – Molins de Rei

CaixaForum Barcelona

CaixaForum ofereix una àmplia oferta de programes socials, culturals i educatius. Obert a tota mena de públics, CaixaForum s’ha convertit en un dels espais culturals més dinàmics, actius i vius de la ciutat, on es poden visitar exposicions temporals d’art antic, modern i contemporani. Cal fer una menció especial a la Col·lecció d’Art Contemporani de l’Obra Social “la Caixa”, una de les més importants de l’Estat espanyol, que s’exhibeix a CaixaForum en forma de mostres temporals.

Protegim el Canal de la Infanta

La plataforma “Protegim el Canal de la Infanta” és una iniciativa ciutadana de l’Hospitalet del Llobregat que vol protegir les restes del Canal de la Infanta que passen per aquell municipi i que l’ajuntament no sembla voler respectar.

Ateneu Mulei – Ateneu de Molins de Rei

L’Ateneu Mulei vol ser un espai popular de dinamització social, política i cultural que creï consciència nacional i promogui els valors republicans, des de la implicació local, sent part del moviment independentista dels Països Catalans.

Museu de Pallejà

Aquí teniu l’enllaç de la pàgina web del Museu Municipal de Pallejà.